به گزارش هلدینگ آموزش خوارزمی ، امروزه کلیه کسبوکارها با وظیفه حساس ایجاد تعادل بین نسل قدیم و نسل جدید روبهرو هستند تا دریابند که چگونه به بهترین شکل میتوانند از متدهای جدید برای ایجاد شناخت، آشنایی، توجه و طرفداری از برند و جذب اسپانسرینگ ، استفاده کنند . اسپانسر شدن میتواند شرکتها را به جایگاهی برساند که رسانهها نمیتوانند . اگر این کار به درستی انجام شود، اثرات آن در طول زمان به مزیت رقابتی پایداری منجر میشود.
#جذب_اسپانسرینگ #همایش_استعداد_یابی_آموزشی #هلدینگ_آموزشی_خوارزمی #خوارزمی
http://bit.ly/2CvDpWo