هلدینگ آموزشی خوارزمی

هلدینگ آموزشی خوارزمی

معرفی خدمات موسسه آموزشی خوارزمی
هلدینگ آموزشی خوارزمی

هلدینگ آموزشی خوارزمی

معرفی خدمات موسسه آموزشی خوارزمی

چاپ کتاب

تالیف کتاب، یکی از بهترین روش ها برای تقویت رزومه دانشگاهی به شمار می آید. بسیاری از دانشجویان کارشناسی ارشد یا دکترا، بعد از نگارش پایان نامه یا تز دکترای شان، آن را به صورت کتاب چاپ می کنند تا از زحمتی که بابت پژوهش شان کشیدند، بهترین استفاده را کرده باشند. یک کتاب علمی که برگرفته از پایان نامه باشد، در مصاحبه های دانشگاهی و آزمون های استخدامی، امتیاز مثبت داشته و بسیار موثر است.

در عین حال، اگر به عنوان محقق، دانشجوی کارشناسی ارشد یا دکترا، مقالاتی را در طول مدت تحصیل به نگارش درآورده و یا ترجمه کرده اید، حالا بهترین فرصت است تا با چاپ مجموعه مقاله تان، یک رزومه پژوهشی خوب برای خودتان آماده کنید.


مراحل چاپ کتاب

ابتدا فایل کتاب تان را در اختیار ما قرار میدهید و پس از صفحه آرایی، از خانه کتاب برای کتاب شما شابکی را اختصاص می دهیم، سپس از کتابخانه ملی برای کتاب شما فیپا درخواست می کنیم. این پروسه حدود ۲ هفته الی یک ماه بطول می انجامد. پس از فیپا، کتاب به وزارت ارشاد برای گرفتن مجوز تحویل داده می شود. با توجه به موضوع کتاب، زمان اخذ مجوز متغیر می باشد پس از اخذ مجوز کتاب شما برای چاپ آماده می باشد و توسط انتشارات ما به چاپ خواهد رسید. تمامی مراحل فوق بین ۱ تا ۳ ماه طول می کشد.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.