روش اول: به یکی از کانونهای شهر خود مراجعه نمایید فرم درخواست خدمات را تکمیل نمایید تا
در اولین فرصت کارشناسان ما با شما تماس بگیرند.
کارگاه آموزشی آزمون وکالت ۱۳۹۵
زمان برگزاری |
مکان برگزاری |
عنوان درس |
ردیف |
پنجشنبه 13 آبانماه ساعت 9 تا 19 |
متعاقباً اعلام خواهد شد |
حقوق مدنی |
1 |
جمعه 14 آبانماه ساعت 9 تا 19 |
متعاقباً اعلام خواهد شد |
آیین دادرسی مدنی |
2 |
پنجشنبه 20 آبانماه ساعت 9 تا 19 |
متعاقباً اعلام خواهد شد |
حقوق جزا |
3 |
جمعه 21 آبانماه ساعت 9 تا 19 |
متعاقباً اعلام خواهد شد |
آیین دادرسی کیفری |
4 |
پنجشنبه 27 آبانماه ساعت 9 تا 19 |
متعاقباً اعلام خواهد شد |
اصول فقه |
5 |
جمعه 28 آبانماه ساعت 9 تا 19 |
متعاقباً اعلام خواهد شد |
تجارت |
6 |
ضرایب آزمون وکالت
تعداد سوال |
ضریب |
نام درس |
ردیف |
20 |
3 |
حقوق مدنی |
1 |
20 |
3 |
آیین دادرسی مدنی |
2 |
20 |
2 |
حقوق تجارت |
3 |
20 |
2 |
حقوق جزا |
4 |
20 |
2 |
آیین دادرسی کیفری |
5 |
20 |
1 |
اصول فقه |
6 |
شرایط شرکت در آزمون وکالت
ظرفیت نفرات: ۵۰ نفر
مخاطبین: کلیه داوطلبین آزمون وکالت
اهداف و مزایا:
1.1. آموزش مواد درسی در قالب تشریح و تست برای هر درس در یک روز
2. آموزش قوانین خاص مرتبط با مواد آزمونی
3. بهره گیری از نکات تشریحی و تستی آزمون وکالت با حضور اساتید مجرب و بسته ی آموزشی اعطایی
4. امکان حضور در کارگاه به صورت حداقل ۲ درس
5. در پایان هر روز به نفر برتر در آزمون پایانی، یک عدد تبلت اعطا می شود.
6. سه جلسه مشاوره عمومی رایگان قبل از آزمون
خدمات: بسته ی آموزشی نکته و تست کلیه مواد آزمونی وکالت، پذیرایی ناهار و میان وعده
شهریه و نحوه پرداخت
شهریه (ریال( |
درصد تخفیف |
مبلغ قابل پرداخت |
نحوه پرداخت |
عنوان |
ردیف |
19200000 |
0.15 |
16320000 |
نقد |
پک کامل (6 روز آموزش کارگاهی( |
1 |
19200000 |
10% دانشجویی |
17280000 |
دو مرحله |
پک کامل (6 روز آموزش کارگاهی( |
2 |
6400000 |
- |
6400000 |
نقد |
دو روز کارگاه آموزشی به صورت انتخابی |
3 |
7000000 |
- |
7000000 |
نقد (ویژه شهرستان( |
بسته مکاتبه ای (جزوات و CD تصویری کارگاه( |
4 |
اگر خواهان رزرو کارگاه وکالت ۹۵ موسسه خوارزمی هستید ، بر روی فرم رزرو کلیک نمایید.
بعد از اینکه با مفاهیم مقدماتی آموزش الکترونیک آشنا شدید بهتر است دامنه یادگیری آن را نیز بدانید. یا به عبارت بهتر، آموزش الکترونیک در چه محیط هایی و با چه ابزاهایی ارائه می شود. آموزش الکترونیک دامنه گسترده ای دارد و بسته به نوع استفاده و امکانات به چند دسته تقسیم می شود.
آموزش بر پایه وب: در این روش آموزش از طریق اینترنت خواهد بود. در اکثر موارد آزمون ها و ارائه مدرک هم از طریق الکترونیکی و وب است. کلاس های درس ، یادداشت های درس، جزوه ها، اتاق بحث، پست الکترونیکی و غیره جزء ویژگی های این روش هستند و همگی برروی وب ذخیره می شوند. البته به علت انعطاف پذیری فوق العاده آموزش الکترونیک می توانید نحوه آموزش را به طریق دلخواه، مناسب با فعالیت خودتان، شرایط موجود و امکانات طراحی و پیاده سازی کنید؛ از این رو بعضی از ویژگی های گفته شده می توانند در سیستم شما وجود نداشته باشند یا ویژگی های دیگری جایگزین آن ها باشند.
آموزش مبتنی بر کامپیوتر: در این روش نیازی به اتصال به اینترنت و حتی به شبکه نیز نیست. مگر در موارد خاص. در این روش اطلاعات بروی یک واسط الکترونیکی ذخیره می شود و کاربر با استفاده از یک کامپیوتر یا ابزار خواننده آن واسط الکترونیکی می تواند از آن استفاده کند. یک مثال متعارف آن استفاده ازCD آموزشی است که در کشور خودمان بسیار از آن استفاده می شود.
آموزش از طریق وسایل و ابزار دیجیتال همراه: آموزشی است که از طریق و سایل و ابزارهای دیجیتالی همراه از جمله PDA و Tablet PC و … ارائه می شود.
آموزش از طریق تلفن همراه: آموزشی است که کاملا جدید است و تقریبا می تواند در گروه بالا قرار گیرد اما به علت افزایش تعداد افراد دارنده تلفن همراه و تمرکز بروی این روش که به mlearning شهرت یافته دسته ای جدا برای آن در نظر گرفته می شود. به خوبی می توان این روش را پیاده سازی کرد. ولی لازمه آن ایجاد زیر ساخت های مخابراتی است. خیلی از مردم مخصوصا در جوامع شهری وقت زیادی از خود را در انتظار وسایل نقلیه، ترافیک و غیره از دست می دهند. تا همین چند سال پیش افراد برای استفاده از این وقت، کتاب هایی همراه خود جابه جا می کردند که مشکات خودش را داشت مثلا در را ه های ناهموار آسیب زیادی به چشم وارد می شد و … . با ارائه ذخیره ساز های دیجیتالی صدا، مطالعه به سمت آموزش از طریق صدا حرکت کرد؛ ولی همچنان آموزش از طریق چشم بالاترین کارایی را دارد.
بنابراین استفاده از ابزارهای دیجیتالی تصویری بهتر از همه است زیرا :
۱. می توان به جای نوشته از تصاویر ثابت و متحرک و یا فیلم استفاده کرد.
۲. می توان اندازه نوشته ها را بسته به موقعیت و کاملا دلخواه بزرگ و کوچک کرد.
۳. می توان از خوانندگان متن یا صدای ضبط شده همراه متن و حتی موسیقی در کنار آموزش استفاده کرد.
۴. در صورت خستگی از مطالعه می توان از وسایل تفریحی داخل این وسایل استفاده کرد.
___ موسسه آموزشی خوارزمی ___