هلدینگ آموزشی خوارزمی

هلدینگ آموزشی خوارزمی

معرفی خدمات موسسه آموزشی خوارزمی
هلدینگ آموزشی خوارزمی

هلدینگ آموزشی خوارزمی

معرفی خدمات موسسه آموزشی خوارزمی

شناخت انواع روبات ها

برای شروع به ساخت روبات در ابتدا باید بدانید چه نوع روباتی را می خواهید بسازید. روبات ها انواع مختلفی دارند که در این تحقیق انواع روبات معرفی شده است.

روبات دانش و آموزش

برای ساختن روبات های پیچیده، اکثرا متخصصان و علاقه مندان از دانشی که از ساخت روبات های قدیمی تر بدست آورده اند استفاده میکنند. به جای ساختن یک روبات می توان یاد گرفت که چگونه از هر مولفه ساخته شده با هدف استفاده از کتابخانه دانش شما  استفاده کرد و  در آینده یک روبات پیچیده تر و بزرگتر ساخت.

ربات آموزشی

روبات تفریحی و مصاحبتی

ساخت یک روبات جالب و مهیج است. روبات ها جنبه های مختلفی از رشته های مختلف مانند (مکانیک، برق، کامپیوتر)، علوم مختلف(ریاضی و فیزیک) و هنر(زیبایی شناسی) را به کار میگیرند. سرگرم کردن دیگران با خلاقیتتان (به خصوص زمانی که رباتها کاربرپسند و تعاملی باشند) کمک می کند که دیگران را به روبات سازی علاقه مند کنید.

ربات تفریحی و مصاحبتی

مسابقه ای و رقابتی

مسابقات خطوط راهنمایی طراحی و یک مهلت زمانی برای پروژه می دهند. همچنین روبات شما را در مقابل روبات های دیگران که از کلاس مشابه استفاده میکنند، قرار می دهد و طراحی شما و مهارتتان در ساخت روبات را امتحان می کند. با اینکه بسیاری از مسابقات برای دانش آموزان و دانشجویان برگزار می شوند، رقابت هایی هم هستند که افراد بالغ تر و متخصصان این حوزه می توانند در آن شرکت کنند.

ربات مسابقه ای

شکل زندگی خودکار

انسان ها بطور ذاتی خلاق و نوآور هستند. نوآوری بعدی ایجاد یک فرم زندگی خودکار است که در توانایی و حتی خلاقیت با انسان ها رقابت می کند و یا از آن ها پیشی می گیرد. این هدف در گام های کوچیک توسط اشخاص ، سازمان های تحقیقاتی و متخصصان انجام شده است.

ربات شکل زندگی خودکار

کارهای خانگی و یا حرفه ای

روبات، افراد را از انجام کارهای خانگی یا حرفه ای فارق می کند، از کارهایی که برایشان خوشایند نیست و یا خطرناک است و به آنها راحتی وامنیت بیشتری می دهد. روبات های خدماتی یا حرفه ای در برنامه های کاربردی مختلف در محل کار، در مکان های عمومی، در محیط های خطرناک، درعمق دریا، در فضا و در جنگ و مکان های دیگر استفاده می شوند. علاوه براین برای ارئه ی خدماتی مانند تمیز کردن، نظارت، بازسازی، تعمیر و نگهداری از این روبات ها زمانی که انجام کار خطرناک، غیر ممکن و یا ناخوشایند است ، استفاده می شود. روبات های خدماتی و حرفه ای معمولا توانا تر و معمولا گران تر از روبات های خانگی هستند و در حالت ایده آل برای استفاده حرفه ای و تجاری مناسب هستند.

ربات خانگی

روبات های نظارتی و امنیتی

بیشتر روبات های سیار برای خطر کردن و رفتن به مکان هایی که انسان ها نباید بروند و نمی توانند بروند استفاده  می شوند. روبات ها در سایزهای مختلف (هم کنترل شدنی از راه دور، هم نیمه مستقل و هم کاملا مستقل) انتخاب های ایده آلی برای این نوع از کارها هستند.

ربات نظارتی

موسسه آموزشی خوارزمی

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.